Veel gestelde vragen

Vraag: 'Ik heb me via de website ingeschreven maar waar blijft mijn welkomstmail?'

Antwoord: Als je niet binnen 24 uur na inschrijving een welkomstmail hebt ontvangen controleer dan je spambox: mogelijk zit de mail hierin. De afzender van de welkomstmail is info@woofplaytime.nl. Markeer deze afzender als veilig om voortaan mails van Woof Playtime in je Postvak In te kunnen ontvangen. 

Vraag: 'Ik heb een spel uitgekozen maar krijg bericht dat ik het spel nog niet kan komen ophalen.'

Antwoord: Het spel is al uitgeleend. Het wordt voor u gereserveerd en als het terugkomt in de spellenuitleen krijgt u een bericht dat u het spel kunt komen ophalen.

Vraag: 'Ik heb een mail gekregen met de datum waarop het spel voor me klaar ligt maar dan kan ik het niet komen ophalen. Wat nu?'

Antwoord: Als u het spel niet binnen 2 weken na de doorgegeven ophaaldatum opgehaald hebt dan vervalt uw reservering.

Vraag: 'Ik heb via de website een spel gereserveerd maar ontvang geen bericht wanneer ik het spel kan komen ophalen.'

Antwoord: Als je niet binnen 24 uur na de reservering een mail hierover hebt ontvangen controleer dan je spambox: mogelijk zit de mail hierin. De afzender van deze mail is info@woofplaytime.nl. Markeer deze afzender als veilig om voortaan mails van Woof Playtime in je Postvak In te kunnen ontvangen. 

 Vraag: 'Ik wil het spel langer huren. Ik breng daarom het spel niet terug op de retourdatum.'

Antwoord: Als u een spel niet terugbrengt op de retourdatum dan moet u vanaf die datum een boete betalen. Zie de pagina Tarieven voor de hoogte van de boete. De boete komt bovenop de normale huurprijs. U bent goedkoper uit door een extra huurperiode af te spreken. Stuur dus vóór uw retourdatum verlopen is een mail of WhatsApp-bericht naar Woof Playtime en vraag om een extra huurperiode.

Vraag: 'De huurperiode van het spel is voorbij maar ik kan het spel op die datum niet terugbrengen. Wat nu?'

Antwoord: Stuur vóór uw retourdatum verlopen is een mail of WhatsApp-bericht naar Woof Playtime en geef aan dat u het spel niet kan komen inleveren op de retourdatum. U kunt het spel voor een extra periode huren. Als het spel echter door iemand gereserveerd is dan kan dit niet: in dat geval spreken we samen af wanneer u het spel wel kan komen inleveren. U betaalt voor de extra huurtermijn in weken: als u het spel korter dan 1 week na de oorspronkelijke retourdatum inlevert dan betaalt u toch voor 1 week.

Vraag: 'Ik kom een spel inleveren en wil meteen een ander spel meenemen maar ik heb dat spel niet gereserveerd. Kan ik dat spel meenemen?'

Antwoord: Ja dat kan, maar alleen als dat spel niet uitgeleend is en niet door iemand gereserveerd is.

Vraag: ‘Ik wil een spel eerder terug brengen dan de afgesproken retourdatum en meteen een nieuw spel meenemen. Als ik dat tweede spel inlever op de datum dat het eerste spel ingeleverd zou moeten worden hoef ik dan maar een keer de huurprijs te betalen?’ Antwoord: Nee. De huurprijs is afgesproken voor één spel. Als je een ander spel huurt begint een nieuwe huurperiode.

 Vraag: 'Kan ik per pin afrekenen of uitsluitend contant betalen?

Antwoord: Bij Woof Playtime kun je pinnen of contant betalen, wat voor jou het beste uitkomt.

 

 

 Staat je vraag er niet bij? Neem gerust contact op met Woof Playtime en stel je vraag.